Bella, 13 år
"Bella havde af uvisse årsager nedsat reaktion på venstre øje, og hendes venstre læbe var lettere trukket op. Hun kunne miste kontrollen over sine bagben og havde svært ved fx at hoppe op i sofaen. Efter Bellas første behandling oplevede vi en mere vågen og opmærksom hund. Hendes bevægelser var forbedret ved, at hun kunne hoppe ubesværet op i sofaen, hun bevægede sig generelt hurtigere/lettere når vi var ude at gå og hun mistede ikke kontrollen over sine bagben. Ligeledes blev hun mere lige i sin optrukne læbe og øjet var også forbedret. Efter 4 uger får hun sin anden behandling, som kun er en uge siden, og særligt hendes øje med nedsat reaktion er blevet bedre. Hun har god kontrol over sine bagben og er fortsat meget 'på'. Imellem de to behandlinger var vi forbi dyrlægen, der også kunne se en forbedring af øjet og læben"